LOGÓ, ARCULATI ELEMEK
Egy arculatnál fontos, hogy következetes, egységes és pozitív benyomást keltsen partnereinkben.
Az arculattervezés során arra törekszünk, hogy kifejezzük a vállalatának értékeit és hosszú távú kapcsolatot teremtsünk az ügyfelekkel.
Ide tartoznak: embléma tervezés, mintázatok, színpaletta, betűtípus, logóhasználat, arculati elemek, mintázatok, képek, reklám.
Ezeket akár egy arculati kézikönyvbe is összefoglalhatjuk.
Plakát, szórólap, kiadványtervezés
Minden reklám, szóróanyag és plakát készítésének legfőbb célja a figyelemfelkeltés és a célközönség megszólítása. Termékeinket úgy tervezzük, hogy felkeltse az érdeklődést, vonzza a tekintetet, és így hatékonyan közvetítse az információt. A látvány elemek kialakításakor kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy azok harmonizáljanak a vállalkozás arculatával, biztosítva ezzel az egységes megjelenést.
Ide tartoznak: egyedi kiadványok, óriásplakát, poszter, brosúra, leporelló, szórólap, katalógusok és magazinok grafikai tervezése, tördelése, nyomdai előkészítése.
HIRDETÉS – REKLÁM
Legyen szó termékről vagy szolgáltatásról a hirdetés elengedhetetlen eszköze szinte minden értékesítésnek. . A hirdetésnek fel kell keltenie az érdeklődést, korrektül kell tájékoztatnia, meg kell győznie a vevőt, és rá kell vennie az akcióra. A hirdetés formája attól függ, hogy hol jelenik meg. Ha valamit el akarsz adni, akkor nem árt, ha jó hirdetést készítesz hozzá. A hirdetés formája attól függ, hogy hol jelenik meg. Ha újságban vagy magazinban akarsz hirdetni, akkor választhatsz fél- vagy egész oldalas hirdetést, amiben sok szöveget és képet is elhelyezhetsz. Ha weboldalon akarsz hirdetni, akkor a banner a leggyakoribb forma, aminek a mérete és a tartalma korlátozottabb, de dinamikusabb is lehet.
Rendezvény, fesztivál, Stand és kiállítás
Ide tartoznak: egyedi standok látvány- és grafikai tervezése, 3D tervezése, gyártáselőkészítés, molinó, karszalag, pólógrafika, egyéb sajtóanyagok, plakátok, rollup-ok, citylight-ok, óriásplakátok tervezése. Minden, ami egy rendezvényhez szükséges.
Beltéri látvány, grafika
Az épület belső kialakításának fontosságát két fő szempontból lehet kiemelni. Először is, azon dolgozóknak kényelmes és kellemes környezetet kell biztosítani, hogy hozzájáruljon jó közérzetükhöz. Másodszor, az arculathoz igazodó belső tervezés javítja az épületen belüli hatékony kommunikációt, segítve ezzel az információátadást. Ezáltal az ügyfélszolgálatoknál a vevők bizalmának elnyerése és erősítése is könnyebben megvalósítható.
Ide tartoznak: irodai-, kereskedelmi-, és magán felhasználású terek falgrafikáinak és egyéb 2D és 3D beltéri dekorációinak tervezése, standok tervezése.
CSOMAGOLÁS, CÍMKE
A fizikai termékek esetében a csomagolás elengedhetetlen a célközönség megszólításához és a versenytársaktól való megkülönböztetéshez. A tervezés folyamatában nem csupán a grafikai elemek, hanem a nyomdai megoldások és technikák is kiemelik a márka egyediségét és megjelenését.
Ennek megfelelően a termékcsaládok vagy egyedi termékek csomagolástervezése látványtervezéssel és gyártáselőkészítéssel jár együtt.
Ide tartoznak: címke, reklámtáska, doboztervezés, csomagolástervezés
AlkalmAKRA
Egyedi meghívó, üdvözlőlap, díszoklevél, emléklap grafikai tervezése és nyomdai előkészítése.